№ | П.І.Б. асистента вчителя | Пед.
стаж, навантаження
|
Освіта (фах за дипломом)
|
В якому класі асис тент | П.І.Б. учня, з яким працює | Класний керівник, вчителі |
1 | Грищенко Людмила Петрівна | 33 роки | Вчитель музики | 4-А | Лисивець Кіра | Мишура С.Б. |
2 | Балацька Наталія Миколаївна | 1-й рік | Вчитель історії | 10-А | Баліцький Віктор | Василиши-на А.Д. |
3 | Юрьянс Ольга Леонідівна | 11 років, 1 ставка | Вчитель початкової школи | 1-А | 1.Сахно Анастасія
2.Терех Владислав |
Булгакова С.В. |
4 | Кривко Вікторія Миколаївна | 1-й рік, 1 ставка | Вчитель філософських
наук |
7-Б | Харченко Маргарита | Фесенко В.С. |
4 | Курочка Тетяна Валентинівна | 4,7 міс., 1ставка | Вчитель української мови та літератури. | 8-Б | Фастовець Олександр | Сальникова Г.Г. |
5 | Мазур Лариса Вікторівна | 9 років, 2 міс. 1 ставка | Вчитель початкової школи | 3-А
|
Рисенко Богдана | Івасенко Ю.І. |
6. | Сергієнко Діана Володимирівна | 4-й рік, 1 ставка | Українська мова і література | 4-Б | 1.Пилипчук Ростислав
2.Шкарупа Валерія
|
Калашник Л.В. |
7. | Сирота Надія Вікторівна | 11 років,1 ставка | Вчитель математики | 6-В | Сирота Дмитро | Хобта Л.М. |
8. | Стась Ольга Іванівна | 28років, 1 ставка | Вчитель російської мови та літератури | 3-Б | 1.Альохіна Аріна
2.Охріменко Ілля |
Москаленко А.М. |
9. | Толстова Наталія Олексіївна | 23 р., 1 ставка | Вчитель анг лійської мови,
початкової школи. |
1-Б | Луценко Платон | Багінська М.С |
10. | Федосенко Світлана Миколаївна | 18 р., 1 ставка | Вчитель інформатики | 2-А | Пархоменко Роман | Павленко Ксенія Павлівна |
11. | Ходаківська Любов Петрівна | 37 років, 1 ставка | Вчитель історії | 5-Б | Пархоменко Єлизавета | Ходаківська Л.П. |
Карапетян Ольга Юріївна | 19 років, 10 місяців, 1 ставка | Вчитель англійської мови | 2-В | Серединський Микола | Матвєєва О.П. |
Оновлення освіти вимагає від педагогів знання тенденції інноваційних змін в системі сучасної освіти, розуміння сутності педагогічних технологій, уміння оцінювати індивідуальний стиль, а також особливості та ефективність застосування діяльності в цілому.
З метою ефективної роботи асистентів вчителів інклюзивного навчання професійна спільнота ставить перед собою такі головні завдвння:
– удосконалення розвитку інклюзивної освіти з метою створення сприятливого середовища для здобуття освіти по місцю проживання учнів з особливими потребами;
– сприяти кваліфікаційному, творчому, науковому зростанню особистості асистентів педагогів, що працюють з дітьми, які мають особливості у психофізичному розвитку, підвищення їх творчого потенціалу шляхом проведення науково-практичних конференцій, тренінгів з метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення;
– інтенсивне застосування інноваційних технологій навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами;
– оновлення власної навчально-методичної та інформаційної бази.
Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання
асистентів вчителів класів інклюзивного навчання
за 2024-2025 навчальний рік
Впродовж 2024-2025 навчального року методичне об`єднання асистентів вчителів класів інклюзивного навчання почало працювати над проблемною темою «Впровадження ефективних технологій навчання дітей з особливими освітніми потребами». У минулому році було проведено 3 засідання ПС
Належну увагу педагоги приділяли науково-методичному, інформаційному забезпеченню навчально-виховного процесу, новим освітнім технологіям, вдосконаленню змісту виховання, вивченню комплексних інноваційних підходів до організації життєдіяльності сучасної початкової школи. Для підвищення рівня ефективності сучасного уроку класоводи широко впроваджують у практику своєї роботи елементи педагогічного досвіду своїх шкільних колег, використовують інтерактивні технології навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.
Кожен вчитель брав участь у роботі ПС: готували доповіді, давали відкриті уроки, виховні заходи. Педагоги вміло передають знання, формують уміння і навички, виховують своїх учнів добрими, самостійними, працьовитими дітьми. Робота методичного об’єднання була спрямована на забезпечення потреб вчителів, протягом навчального року проходило взаємовідвідування уроків, виховних заходів, вирішувались проблемні питання, що виникали в процесі навчання та виховання.
План роботи професійної спільноти на 2024-2025 н. р.
1 засідання (вересень 2024р.)
- Про роботу професійної спільноти асистентів. Про вибори голови та секретаря спільноти асистентів вчителів. Про оновлення складу асистентів вчителів та створення команди супроводу для дітей з ООП.
- Про підсумки роботи з дітьми с ООП за 2023/2024 навчальний рік і завдання, які стоять перед асистентами вчителів на новий 2024/2025 навчальний рік.
- Про нові методичні рекомендації щодо організації навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році.
- Про складання індивідуальної програми розвитку.
2 засідання (січень 2025р.)
- Робота професійної спільноти асистентів.
- Особливості побудови уроку спільного викладання в інклюзивному класі.
- Створення портфоліо для дітей з особливими освітніми потребами.
- Соціально-психологічні аспекти створення позитивного клімату в дитячому колективі.
3 засідання (квітень 2025р.)
- Нестандартні форми роботи з дітьми особливими освітніми потребами.
- Моніторинг ІПР в інклюзивних класах.
- Ігрові методи навчання з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Робота з батьками в процесі інклюзивного навчання