№ | П.І.Б. асистента вчителя | Пед.стаж,навантаження | Освіта (фах за дипломом) | В якому класі асистент | П.І.Б. учня, з яким працює | Класний керівник, вчителі |
1 | Грищенко Людмила Петрівна | 30 років | Вчитель музики | 1-А | Лисивець Кіра | Мишура С.Б. |
2 | Сергієнко Діана Володимирівна | 1-й рік | Українська мова і література | 1-Б | Пилипчук Ростислав | Калашник Л.В. |
3 | Толстова Наталія Олексіївна | 20 років, 1 ставка | Вчитель анг лійської мови,
початкової школи. |
3-А | Журба Михайло | Павленко К.П. |
4 | Курочка Тетяна Валентинівна | 1,6 міс., 1ставка | Вчитель української мови та літератури. | 5-Б | 1.Чоботько Кирило 2.Фастовець Олександр |
Сальникова Г.Г. |
5 | Купчак Світлана Миколаївна | 6 років, 1 ставка | Вчитель біології та хімії | 9-Б | Купчак Владислав | Максюта Л.А. |
6 | Мазур Лариса Вікторівна | 16 років, 1 ставка | Вчитель початкової школи | 4-А | Гудименко Ілля Андрійович | Івасенко Ю.І. |
Оновлення освіти вимагає від педагогів знання тенденції інноваційних змін в системі сучасної освіти, розуміння сутності педагогічних технологій, уміння оцінювати індивідуальний стиль, а також особливості та ефективність застосування діяльності в цілому.
З метою ефективної роботи асистентів вчителів інклюзивного навчання професійна спільнота ставить перед собою такі головні завдвння:
– удосконалення розвитку інклюзивної освіти з метою створення сприятливого середовища для здобуття освіти по місцю проживання учнів з особливими потребами;
– сприяти кваліфікаційному, творчому, науковому зростанню особистості асистентів педагогів, що працюють з дітьми, які мають особливості у психофізичному розвитку, підвищення їх творчого потенціалу шляхом проведення науково-практичних конференцій, тренінгів з метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення;
– інтенсивне застосування інноваційних технологій навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами;
– оновлення власної навчально-методичної та інформаційної бази.
Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання асистентів вчителів класів інклюзивного навчання
за 2022-2023 навчальний рік
Впродовж 2022-2023 навчального року методичне об`єднання асистентів вчителів класів інклюзивного навчання почало працювати над проблемною темою «Впровадження ефективних технологій навчання дітей з особливими освітніми потребами». У минулому році було проведено 3 засідання ПС
Належну увагу педагоги приділяли науково-методичному, інформаційному забезпеченню навчально-виховного процесу, новим освітнім технологіям, вдосконаленню змісту виховання, вивченню комплексних інноваційних підходів до організації життєдіяльності сучасної початкової школи. Для підвищення рівня ефективності сучасного уроку класоводи широко впроваджують у практику своєї роботи елементи педагогічного досвіду своїх шкільних колег, використовують інтерактивні технології навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.
Кожен вчитель брав участь у роботі ПС: готували доповіді, давали відкриті уроки, виховні заходи. Педагоги вміло передають знання, формують уміння і навички, виховують своїх учнів добрими, самостійними, працьовитими дітьми. Робота методичного об’єднання була спрямована на забезпечення потреб вчителів, протягом навчального року проходило взаємовідвідування уроків, виховних заходів, вирішувались проблемні питання, що виникали в процесі навчання та виховання.
План роботи професійної спільноти на 2022-2023 н. р.
1 засідання (вересень 2022р.)
- Про роботу професійної спільноти асистентів. Про вибори голови та секретаря спільноти асистентів вчителів. Про оновлення складу асистентів вчителів та створення команди супроводу для дітей з ООП.
- Про підсумки роботи з дітьми с ООП за 2021/2022 навчальний рік і завдання, які стоять перед асистентами вчителів на новий 2022/2023 навчальний рік.
- Про нові методичні рекомендації щодо організації навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році.
- Про складання індивідуальної програми розвитку.
2 засідання (січень 2023р.)
- Робота професійної спільноти асистентів.
- Особливості побудови уроку спільного викладання в інклюзивному класі.
- Створення портфоліо для дітей з особливими освітніми потребами.
- Соціально-психологічні аспекти створення позитивного клімату в дитячому колективі.
3 засідання (квітень 2023р.)
- Нестандартні форми роботи з дітьми особливими освітніми потребами.
- Моніторинг ІПР в інклюзивних класах.
- Ігрові методи навчання з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Робота з батьками в процесі інклюзивного навчання