Вчителів природничих дисциплін


Відомості про членів методичного об’єднання
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя Освіта Спеціальність за дипломом Назва навчального закладу, який закінчив Предмет, який викладає Педагогічний стаж Методична тема Категорія, звання
Дегтярьова Любов Петрівна вища географія і біологія Київський ДПІ ім. О.М. Горького географія 25 Методика проведення нетрадиційних уроків «Вчитель-методист»
Мархель Лідія Дмитрівна вища біологія і хімія Ніжинський ДПІ ім. М.В. Гоголя біологія, трудове навчання 48 Екологічне виховання учнів на уроках та в позаурочний час «Вчитель-методист»
Мартенко Олена Анатоліївна вища біологія і хімія Київський ДПІ ім. М.П. Драгоманова біологія 23 Екологічне виховання «Старший вчитель»
Ходаківська Любов Петрівна вища хімія Київський ордена Леніна державний університет Ім. Т.Г. Шевченка географія 29 Екологічне виховання на уроках географії
Дідух Марія Іванівна вища історія, суспільство знавство та методика виховної роботи Київський ДПІ ім. О.М. Горького хімія 37 Реалізація між предметних зв’язків «Старший вчитель»

Пріоритетні напрямки в роботі вчителів природничого циклу

1. Опрацювати Концепції НУШ, обговорення змін в програмах природничого циклу.
2. Удосконалення науково-теоретичної психолого-педагогічної, методичної і фахової підготовки членів професійної
спільноти вчителів природничого циклу.
3. Впровадження ефективних технологій освіти школярів через
STEM освіту.
4. Розвиток позитивної мотивації творчості педагогів, мотивації до навчання учнівського колективу.
5. Вивчати кращий педагогічний досвід вчителів, які працюють по програмі НУШ.
6. Сприяти розвитку творчих здібностей учнів.
7. Продовжувати роботу з обдарованими учнями.
8. Проведення систематичної підготовки до ДПА, ЗНО.
9. Здійснення науково-методичного забезпечення здобувачів освіти.

Проблема над якою працюють вчителі
“Педагогічні стратегії розвитку само ефективної особистості в освітньому просторі Нової Української Школи”

Науково-методична проблема
“Сучасні педагогічні стратегії викладання біології, географії, хімії для розвитку само ефективної особистості в умовах впровадження концепції НУШ”


План роботи методичного об`єднання на 2022-2023 н. р.

1.Грудень: “НУШ: від теорії до практики”
2.Лютий: “ Впровадження
STEM освіти в навчальному процесі”
3.Квітень: “Технологічний підхід до вивчення природничих дисциплін — один із шляхів реалізації завдань сучасної освіти”