Прізвище, ім’я, по батькові вчителя | Освіта | Спеціальність за дипломом | Назва навчального закладу, який закінчив | Предмет, який викладає | Педагогічний стаж | Методична тема | Категорія, звання |
Омельченко Вікторія Анатоліївна | вища | українська мова і література | Український ДПУ ім. М.П. Драгоманова | українська мова, українська література | 23 | Естетичне виховання на уроках української літератури | Вища |
Хвостенко Тетяна Миколаївна | вища | українська мова і література | Переяслав-Хм філіал КДПІ ім. М.П. Драгоманова | українська мова, українська література | 31 | Розвиток пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення української мови талітератури | Вища, старший вчитель |
Ярмак Наталія Миколаївна | вища | українська мова і література | Переяслав-Хм. ДПІ ім. Г.С. Сковороди | українська мова, українська література | 32 | Морально-естетичне виховання на уроках української літератури | Вища |
Мудрак Галина Василівна | вища | російська мова і література | Ніжинський ордена Трудового Червоного прапора ДПІ ім. М.В. Гоголя | російська мова, світова література | 39 | Морально-естетичне виховання на уроках російської мови та світової літератури | Вища |
Курочка Тетяна Валентинівна | вища | українська мова і л-ра, зарубіжна література | НПУ імені М.П.Драгоман-ова | зарубіжна література | 3 | Використання сучасних методів та прийомів на уроках літератури | Спеціаліст |
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ РОБОТИ ПС ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА 2024-2025 н.р. :
- забезпечити ефективне впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Концепції національно – патріотичного виховання;
- упроваджувати активні та інтерактивні методи на уроках української мови, української та зарубіжної літератури з метою розвитку творчості учнів;
- упродовж усієї роботи на уроці створювати ситуацію успіху, позитивного настрою, взаємопідтримки;
- залучати учнів до участі в олімпіадах з української мови та літератури, пошуково-дослідницькій роботі МАН;
- готувати учнів до проходження зовнішнього незалежного тестування з української мови та літератури;
- активізувати позакласну роботу( літературні вечори, театральні вистави, конференції);
- використовувати в навчальному процесі сучасні мультимедійні технології для оцінювання навчальних досягнень учнів та підвищення якості підготовки до НМТ;
- формувати учня-читача шляхом використання різних методів, прийомів і видів навчання;
- активізувати самостійну творчу діяльність учнів.
Основні напрямки роботи на 2024 – 2025 н.р.
Протягом 2024–2025 н. р. професійна спільнота вчителів-філологів продовжить роботу над науково-методичною проблемою «Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в умовах функціонування опорного закладу»
Члени методичного об’єднання працюватимуть над вирішенням таких завдань:
- зміщення акцентів у навчанні з процесу накопичення предметних знань на вироблення умінь автономно застосовувати їх у ситуації невизначеності;
- становлення учня як суб’єкта навчальної діяльності й особистісного саморозвитку;
- про найзручнішу платформу для дистанційної освіти, учнів без гаджетів і спокусу зірвати онлайн-уроки;
- посилення ролі загальнонавчальних умінь;
- навички майбутнього: що розвивати в сучасних учнях. Перелік навичок для успіху в 2025 році:
1.Аналітичне мислення та інноваційність.
2.Активне навчання та навчальні стратегії.
3.Комплексне вирішення проблем.
4.Критичне мислення та аналіз.
5.Креативність, оригінальність та ініціативність.
6.Лідерство і соціальний вплив.
7.Використання, моніторинг і контроль технологій.
8.Проектування технологій та програмування.
9.Стійкість, стресостійкість та гнучкість.
10.Аргументованість, вирішення проблем та генерування ідей.
План роботи методичного об`єднання на 2024-2025 н. р.
1 засідання (серпень 2024р.)
Тема: Реалізація наскрізних ліній на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури в умовах дистанційного(змішаного) навчання
- Кількісний та якісний склад ПС учителів гуманітарного циклу. Особливості організації та функціонування ПС в умовах функціонування опорного закладу. Завдання та пріорітетні напрями роботи ПС і шляхи їх вирішення у 2024 – 2025 н. р.
- Особливості календарно- тематичного планування з предметів.
- Ознайомлення з методичними рекомендаціями МОН України щодо викладання предметів гуманітарного циклу
- Аналіз якості знань учнів за результатами підсумкових контрольних робіт, НМТ.
- Поради психолога: Як запобігти емоційному вигоранню вчителя під час війни
- Обговорення та затвердження плану заходів до Дня української писемності
- Про підготовку та проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад із предметів гуманітарного циклу та конкурсу знавців рідної мови імені П. Яцика, конкуру імені Т.Г. Шевченка
- Ознайомлення вчителів з Положенням про атестацію педагогічних працівників.
- Ознайомлення з рекомендаціями щодо оформлення матеріалів на атестацію.
- Про організацію роботи МАН. Участь у фахових конкурсах.
- Огляд новин методичної літератури. Календар пам’ятних дат на 2024 -2025 н.р.,
- Про дотримання Інструкції щодо ведення журналів.
2 засідання (грудень 2024р.)
Тема: Формування ключових та предметних компетентностей на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури
- Обговорення і затвердження плану підготовки школярів до Всеукраїнських конкурсів учнівської творчості
- Як нам усім успішно впоратися з «дистанційкою»
- Про адаптацію п’ятикласників. Роль учителя у шкільній адаптації учня
- Про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад із предметів суспільно-гуманітарного циклу та конкурсу знавців рідної мови імені П. Яцика
- Круглий стіл. Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу
- Про організацію роботи з учнями, які мають низький рівень мотивації до навчання
- Як підготувати сучасний урок. Експрес-огляд «Радимо прочитати»
- Відвідування показових уроків учителів української мови та літератури. Самоаналіз. Обговорення показових занять
3 засідання (лютий 2025р.)
Тема: Доцільність використання інформаційних технологій на уроках гуманітарного циклу
- Аналіз виконання навчальних планів і програм
- Про результати участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад
- Про хід атестації членів ПС
- Виховання духовності учнів на уроках гуманітарного циклу та в позаурочний час.
- Творчі звіти учителів гуманітарного циклу, що атестуються.
- Організація та проведення мініпроєктів із учителями зарубіжної літератури та української мови та літератури (Шевченківські дні)
- Обговорення взаємовідвіданих заходів
4 засідання (травень 2025р.)
Тема: Упровадження наскрізних змістових ліній у навчальні предмети як засіб розв’язування завдань реального змісту, виконання міжпредметних навчальних проектів
- Про результати атестації вчителів гуманітарного циклу
- Про підсумки роботи ПС у 2024- 2025 н.р.
- Знахідки, проблеми, перспективи
- Аналіз роботи щодо реалізації ст. 10 Конституції України «Про мови…» та інших нормативних документів із питань розвитку та впровадження державної мови у 2024 – 2025 н.р.
- Про підготовку до НМТ у 11класі
- Тренінг: «Стратегія особистісного і професійного вдосконалення». Читання книжок проти цифрової залежності
- Обговорення плану роботи на наступний рік.
- Робота ПС над проблемою.