Прізвище, ім’я, по батькові вчителя | Клас | Кількість учнів | Педагогічний стаж | Категорія, звання | Методична тема |
Булгакова Світлана Володимирівна | 3А | 25 | 34 | вища, старший вчитель | Розвиток екологічного світогляду учнів |
Багінська Мирослава Сергіївна | 3Б | 28 | 9 | спеціаліст | Формування правової культури |
Павленко Ксенія Павлівна | 4А | 23 | 22 | вища | Розвиток екологічного світогляду учнів |
Власюк Наталія Миколаївна | 4Б | 23 | 33 | вища | Формування особистості учня |
Юрьянс Ольга Леонідівна | 4В | 22 | 7 | спеціаліст | Формування особистості учня |
Івасенко Юлія Ігорівна | 1А | 26 | 7 | ІI категорія | Формування духовності учнів |
Москаленко Аліна Миколаївна | 1Б | 25 | 12 | ІI категорія | Формування духовності учнів |
Мишура Світлана Борисівна | 2А | 24 | 35 | вища, вчитель-методист | Проведення родинних свят |
Калашник Лілія Василівна | 2Б | 26 | 26 | вища | Проведення родинних свят |
Ходаківська Любов Петрівна | 7А | 31 | 36 | вища | Формування навичок здорового способу життя |
Мартенко Олена Анатоліївна | 7Б | 36 | 30 | вища, вчитель методист | Формування свідомого виконання учнями правових та моральних норм |
Василишина Анна Дмитрівна | 8А | 28 | 18 | І категорія | Формування свідомих моральних норм |
Омельченко Вікторія Анатоліївна | 8Б | 31 | 21 | вища | Формування особистості громадянина України |
Маховський Микола Володимирович | 9А | 19 | 28 | вища, вчитель методист | Формування вихованості учнів |
Капустянська Юлія Олександрівна | 9Б | 19 | 24 | вища, старший вчитель | Розвиток здібностей учнів |
Хвостенко Тетяна Миколаївна | 10А | 29 | 29 | вища, старший вчитель | Формування патріотизму |
Максюта Леся Анатоліївна | 10Б | 33 | 22 | вища | Формування моральних норм |
Білецька Світлана Володимирівна | 11 | 22 | 34 | вища, вчитель-методист | Краєзнавство як форма громадянського виховання |
Фесенко Валерія Сергіївна | 5Б | 30 | 8 | І категорія | Розвиток здібностей учнів |
Мудрак Галина Василівна | 5А | 29 | 38 | вища | Формування особистості громадянина України |
Сирота Надія Вікторівна | 6А | 29 | 9 | ІІ категорія | Згуртування класного колективу |
Сальникова Галина Григорівна | 6Б | 29 | 34 | вища, вчитель методист | Розвиток здібностей дитини |
Інформаційні матеріали щодо організації виховного процесу у 2022-2023 н.р.
Вимоги до ведення класного журналу
Шкільна документація класного керівника
Основним документом класу є класний журнал. Класний керівник починає заповнювати його на самому початку навчального року і веде журнал упродовж року. Всі необхідні записи він робить самостійно, не залучаючи до заповнення журналу учнів класу.
Класний керівник повинен:
- вивчати журнал не рідше одного разу на тиждень, спостерігаючи за успішністю своїх вихованців;
- завжди знати причини пропусків учнями навчальних днів і окремих уроків;
- завжди бути в курсі переживань і труднощів своїх вихованців;
- тісно співпрацювати з учителями-предметниками, пояснювати й доводити до їхнього відома всі проблеми учнів;
- чітко й акуратно робити записи в журналі;
- виконувати всі вимоги навчальної частини.
Підсумкові оцінки за кожний семестр або рік заносяться класним керівником у зведену відомість. Класний керівник записує в класному журналі імена і прізвища учнів за абеткою, заповнює розділ «Загальні відомості про учнів», відзначає кількість уроків, пропущених учнем, і підбиває підсумки про кількість днів і уроків, пропущених кожним учнем за семестр і навчальний рік.
Класний керівник відповідає за стан журналу свого класу стежить за систематичністю ведення журналу вчителями-предметниками, що працюють у класі, аналізує успішність учнів, об’єктивність виставлення підсумкових і семестрових оцінок, відомості про батьків.
Якщо в житті дитини та в її родині відбулися які-небудь зміни, класний керівник зобов’язаний негайно зафіксувати їх у своєму класному журналі (змінилася адреса, телефон, сімейна ситуація).
З допомогою класного журналу класний керівник підбиває підсумки успішності класного колективу за навчальний тиждень. Класний керівник повинен щотижня аналізувати успішність учнів і повідомляти батьків про їхні навчальні результати.
Форми повідомлення можуть бути різними: запрошення для індивідуальної бесіди, виставлення оцінок у щоденник класним керівником, виписування ним на окремому аркуші оцінок із журналу та вклеювання їх у щоденник учня.
Класний керівник систематично аналізує навчальну ситуацію у своєму класі за предметами і звертає увагу вчителів-предметників на:
наповнюваність оцінок;
– об’єктивність виставлення оцінок;
– індивідуальну роботу з дітьми, що часто хворіють;
– індивідуальну роботу з учнями із високим рівнем навчальних
досягнень;
– індивідуальну роботу з проблемними учнями.
Особливу увагу класний керівник приділяє аналізу пропусків занять учнями без поважних причин. При цьому він звертає увагу на такі моменти:
– періодичність пропусків занять;
– на уроках яких учителів учень найчастіше відсутній;
– з ким із однокласників учень пропускає уроки;
– разом із соціальним педагогом аналізує причини
пропусків уроків та розробляє способи впливу на такого учня.
ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Щоденно:
- з’ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі; • бесіди з учнями, що запізнюються на уроки; • організація чергування по класу; • індивідуальна робота з учнями; • контроль зовнішнього вигляду учнів;
Щотижня:
- проведення годин класного керівника; • проведення заходів у класі за планом роботи; • організація діяльності органів учнівського самоврядування; • контроль за виконанням доручень; • робота з батьками; • робота з вчителями, що працюють у класі; • збір довідок про хвороби учнів.
Щомісяця:
- проведення класних зборів; • проведення бесід з безпеки життєдіяльності; • відвідування уроків вчителів-предметників у своєму класі; • тестування та анкетування учнів з метою вивчення їх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку учнівського колективу; • контроль наявності учнівських робочих зошитів; • зустріч з батьківським активом; • відвідування учнів удома.
Один раз на семестр:
- оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту; • заповнення табелів успішності та вручення їх учням; • проведення батьківських зборів; • участь у роботі семінару, методичного об’єднання класних керівників; • аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи; • складання плану роботи на канікули
Один раз на рік:
- аналіз плану виховної роботи за попередній та складання на наступний навчальний рік; • проведення відкритого виховного заходу; • оформлення особових справ учнів; • статистичні відомості про клас (станом на 5 вересня); • робота з підручниками (видавання, перевірка, здавання); • написання характеристик (за необхідністю); • страхування дітей від нещасних випадків.
Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:
- Класний журнал.
- Особові справи учнів.
- Табелі успішності.
- План виховної роботи.
- Матеріали виховних годин, годин спілкування, тощо.
- Розробки сценаріїв виховних заходів.
- Щоденник психолого-педагогічних спостережень за учнями.
- Щоденник роботи з “важкими учнями”.
- Протоколи батьківських зборів.
- Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів.
- Літопис або фотоальбом класу.
Методичну роботу шкільної професійної спільноти класних керівників у 2021-2022 н. р. зконцентровано на вирішенні проблемного питання:
«Діяльність класного керівника щодо створення умов для формування здоров’язберігаючої компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального потенціалу учнів»
Кредо: якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, бачити біля себе чесних, справедливих і добрих людей, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини
Шляхи розв’язання проблеми:
– через підвищення потенційних творчих можливостей класних керівників;
– через впровадження інноваційних технологій в їх діяльність;
– шляхом підвищення методичної компетенції класних керівників в роботі з класним колективом.
Це не випадково, адже компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу виступає сьогодні як фактор оновлення змісту шкільної освіти.
Базові принципи в сучасній освіті, які визначають основні напрями компетентнісного підходу до навчання та виховання:
- вміння жити разом;
- вміння вчитися;
- вміння діяти;
- вміння жити взагалі.
Тому завдання класного керівника – навчити жити. Учні, які раніше озброювались лише системою знань, умінь і навичок, нині повинні бути підготовлені до життєдіяльності, здатні активно і творчо працювати, діяти, саморозвиватися та вдосконалюватися інтелектуально, морально і фізично, що фактично і є виконанням Закону України «Про Освіту», де говориться: «Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей; формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями».
Під формуванням життєвих компетентностей розуміють виховання у дитини здібності діяти адекватно у відповідних ситуаціях, застосовувати набуті знання на практиці, брати на себе відповідальність та вчитись протягом всього життя.
Класні керівники зміст виховної діяльності будують у відповідності до наступних ключових ліній:
– ціннісне ставлення особистості до себе;
– ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
– ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
– ціннісне ставлення особистості до праці;
– ціннісне ставлення до природи;
– ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
Робота з батьками в поточному навчальному році буде спрямована на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів. Шляхом проведення загальношкільні батьківські збори (вересень, грудень, квітень), а також класні батьківських зборів з орієнтовними питаннями порядку денного:
1.Виховання свідомого ставлення до свого здоров’я.
2.Робота з попередження дитячого травматизму.
3.Виконання Законів України «Про загальну середню освіту» ст. 35:
– вплив сім’ї на середовище дитини;
– підготовка до закінчення навчального року;
– літній відпочинок учнів.
План роботи методичного об`єднання на 2022-2023 н. р.
1 засідання (вересень 2022)
1. Підсумки роботи ПС класних керівників за 2021-2022 н.р.
2. План виховної роботи класного керівника. Обговорення та затвердження плану роботи на 2021-2022 н.р.
3. Складання графіку проведення відкритих заходів.
4. Форми роботи класних керівників з учнями у рамках НУШ
2 засідання (листопад 2022)
1. Обдарованість: природа і сутність. Сирота Н.В.
2. Круглий стіл. Розвиток творчих здібностей учнів. Максюта Л.А.
3. Виступ. Креативність особистості, здатність до творчого нестандартного мислення – головна умова розвитку сучасного суспільства. Хвостенко Т.М.
4. Сучасні діти і безпечний інтернет.
3 засідання (січень 2023)
1. Діагностика особистості школярів. Анкетування: «Рівень вихованості учнів».
2. Булінг у дитячому середовищі і причини, наслідки, та шляхи його подолання. Калюжна Н.Н. – соціальний педагог
3. Профілактика агресивних форм поведінки серед учнівської молоді. Омельченко В.А
4. Обговорення методичної літератури на тему « Булінг».
5. Відкрите виховне заняття .
4 засідання (березень 2023)
1. Використання новітніх технологій у виховній роботі. Мартенко О.А.
2. Система роботи класного керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування. Василишина А.Д.
3. Про результати контролю за якістю проведення виховних годин. Заступник директора з ВР Ковальчук Т.Д.
4. Ознайомлення з новинками фахової літератури. Телегуз Л.М.
5. Відкрите виховне заняття. Білецька С.В.
5 засідання (травень 2023)
1. Підсумки роботи професійної спільноти класних керівників у 2022-2023 навчальному році та визначення завдань колективу школи на новий навчальний рік. Пріоритети роботи кл. керівників на 2022-2023 н.р. Заступник директора з ВР Ковальчук Т.Д.
2. Тренінг. Аукціон психолого-педагогічних ідей. Калюжна Н.Н. – соціальний педагог
3.Скринька невирішених питань. Анкетування кл. керівників: « Перспективи діяльності ». Заступник директора з ВР Ковальчук Т.Д.