Для ефективної організації дистанційного навчання рекомендовано використовувати такі платформи дистанційного навчання: Google Workspace for Education, електронний журнал, щоденник (Нові знання)
Google Workspace for Education – це пакет спеціалізованого хмарного програмного забезпечення, інструментів для спільної роботи та дистанційного навчання від компанії Google. Основна складова пакету – система управління навчанням Google Classroom.
Google Classroom (https://classroom.google.com) – сервіс, що пов’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, Google Meet, дозволяє організувати онлайн-навчання, використовуючи відео-, текстову та графічну інформацію. Учитель має змогу проводити тестування, контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність, переглядати результати виконання вправ, застосовувати різні форми оцінювання, коментувати й організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу. Основним елементом Google Classroom є групи. Функціонально групи структурою нагадують форуми, оскільки вони дозволяють користувачам легко відправляти повідомлення іншим користувачам. Завдяки сервісу для спілкування Google Meet учні та вчитель мають змогу вести онлайн-бесіди в режимі реального часу з комп’ютера або мобільного пристрою, учні / учениці класу можуть показувати свої екрани, дивитися і працювати разом. Така трансляція автоматично публікуватиметься на YouTube-каналі. Також платформа дозволяє за допомогою Google-форм збирати відповіді учнів і потім проводити автоматичне оцінювання результатів тестування.
Сервіс Нові знання (https://nz.ua/) є однією зі складових Всеукраїнського проєкту «КУРС: Освіта», синхронізується з «Курс школа», повністю використовує наявну базу даних учителів, учнів, батьків, приміщень. Передбачене подання електронної заяви до 1 класу з подальшим автоматичним зарахуванням та формуванням наказів, автоматично створюється розклад уроків, вноситься заміна вчителів, відкрито цілодобовий доступ для адміністрації, учителів, учнів та батьків.
Використовуєм соціальну мережу / месенджер. Учитель створює групу в соціальній мережі / месенджері Viber з обмеженим доступом, розміщує навчальні матеріали та/або посилання на навчальні онлайн-ресурси, завдання. Також у групі проводяться опитування учасників.
Використовуючи засоби електронної пошти, учитель надсилає учням на їх електронні скриньки навчальні матеріали та/або покликання на навчальні онлайн-ресурси, завдання; учні опрацьовують самостійно матеріали та виконують завдання; виконані завдання надсилають на електронну скриньку вчителю.
В умовах дистанційного навчання проведяться онлайн-заняття, вебінари, конференції, наради, батьківські збори, індивідуальні консультації.
Для забезпечення дистанційного навчання здобувачів освіти використовуються матеріали з освітніх сайтів «На урок», «Всеосвіта», тощо за вибором педагогічних працівників
Онлайн-тести створюються в Google-формах, а також на спеціалізованих платформах, до прикладу, «На урок», «Всеосвіта», тощо за вибором учителя, ураховуючи можливості учнів. Завдання, підготовлені вчителем за допомогою електронних засобів, можуть містити інструмент для самооцінювання учнів в ігровій формі, що сприяє підвищенню мотивації учнів до їх виконання.