Прізвище, ім’я, по батькові вчителя | Освіта | Спеціальність за дипломом | Назва навчального закладу, який закінчив | Предмет, який викладає | Педагогічний стаж | Методична тема | Категорія, звання |
Протасова Олена Володимирівна | вища | математика | Луганський національний університет ім.Т.Шевченка | математика | 20 | Інтерактивні методи навчання на уроках математики | І категорія |
Сирота Надія Вікторівна | вища | фізика | НПУ ім.М.П.Драгоманова | математика | 12 | Застосування ППЗ на уроках математики та фізики | ІІ категорія |
Сальникова Галина Григорівна | вища | математика, фізика | КДПІ ім.М.Горького | математика | 35 | Розвиток творчого мислення учнів на уроках математики | вища, вч.методист |
Федосенко Світлана Миколаївна | вища | трудове навчання, інформатика | ДВНЗ “Переяслав-Хм. ДПУ ім. Г.Сковороди” | інформатика, трудове навчання | 17 | Нестандартні форми проведення уроків інформатики | І категорія |
Капустянська Юлія Олександрівна | вища | математика, фізика | Воронежський ДПУ | фізика | 25 | Активізація навчально пізнавальної діяльності на уроках фізики | вища, ст.вчитель |
Омельченко Василь Анатолійович | вища | математика, інформатика | ДВНЗ “Переяслав-Хм. ДПУ ім. Г.Сковороди” | інформатика | 11 | Застосування комп`ютерних технологій як засобу розвитку мислення школярів | І категорія |
Хобта Людмила Миколаївна | вища | математика, інформатика | ДВНЗ “Переяслав-Хм. ДПУ ім. Г.Сковороди” | математика | 16 | Впровадження інноваційних методик і технологій навчання в процесі викладання математики | І категорія |
Тема МО: «Використання сучасних освітніх технологій навчання на уроках математики , фізики та інформатики з метою залучення кожного учня в активний пізнавальний і творчий процес»
Мета МО: підвищення якості навчання при диференційованому підході з урахуванням індивідуальних особливостей кожного учня, розвиток творчого потенціалу учнів, озброєння його науковими знаннями та вміннями використовувати ці знання на практиці, в повсякденному житті.
Основні завдання спільноти :
- Розглядати кожен принцип і їх систему як рекомендації про втілення в життя основних законів і стратегічних ідей, які складають ядро сучасної концепції шкільної освіти: всебічний гармонійний розвиток особистості, індивідуальності школяра.
- Впровадження методичних прийомів сучасних педагогічних технологій з предметів математика, фізика та інформатика: використання інформаційних технологій на уроках для підвищення їх ефективності, впровадження проектно-дослідницьких методів для мотивації навчання учнів при груповому та індивідуальному навчанні.,підвищення науково-теоретичного рівня викладання навчальних предметів.
- Застосування заохочувальних дій, стимулюючих навчальну активність учнів на уроках, підвищуючи таким чином, їхню самооцінку.
- Залучати учнів для підготовки до окремих елементів уроку, застосовуючи індивідуальні завдання дослідницького характеру для самостійного виконання учнями, підвищити рівень творчих здібностей учнів.
- Здійснювати диференційований підхід до змісту освіти, як визначального засобу для здійснення особово-орієнтованого підходу до навчання .
- Домагатися найбільш повного розкриття сучасних методів навчання, специфіки методики організації навчального процесу учнів на сучасному етапі, поширити передовий педагогічний досвід працівників навчального закладу.
- Продовжити підвищення професійного рівня через вивчення літератури з педагогіки, психології, враховуючи вікові й індивідуальні здібності учнів, через курси підвищення кваліфікації.
- Впровадження в навчальний процес навчання за сучасними навчальними посібниками, враховуючи і профільний рівень.
Шляхи реалізації завдань :
- Опанування методологічними і теоретичними основами математики , фізики, інформатики та методикою їх викладання ;
- Вивчення і використання на практиці сучасних досягнень психолого – педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків педагогів ;
- Організація навчання і виконання урядових постанов в галузі народної освіти, наказів і розпоряджень МО України, нормативних документів про освіту, інструктивно – методичних листів ;
- Систематичне вивчення та аналіз стану викладання , рівня і якості знань, практичних умінь, і вихованості учнів ;
- Покращення роботи з обдарованими та слабко встигаючими дітьми.
- Проведення позакласної роботи, заходів.
- Виявлення труднощів у засвоєнні слабко встигаючими учнями програмно ефективного навчального процесу.
Професійна спільнота вчителів математики, інформатики та фізики у 2023 – 2024 н.р. буде працюватиме над вирішенням таких проблем:
- Вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної роботи;
- Оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів математики, фізики, інформатики;
- Виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально – матеріальної бази кабінетів;
- Проведення учнівських олімпіад, конкурсів;
- Робота з обдарованими учнями; впроваджувати пошукову , дослідницьку роботу з метою зацікавлення дітей до навчання;
- Індивідуальні заняття з учнями, які навчаються на низькому рівні та з учнями, котрі потребують підвищеної педагогічної уваги;
- Залучення вчителів до участі в аукціонах педагогічних ідей, семінарах-практикумах; приймати участь у підготовці і проведенні педагогічних читань, науково-практичних конференцій, семінарах, виставках, конкурсах;
- Розглядати матеріали моніторингу навчально – виховного процесу, рівень і якість загальноосвітньої підготовки школярів;
- Підвищення фахової майстерності (курси підвищення кваліфікації, атестація).
План роботи методичного об`єднання на 2023-2024 н. р.