Вчителів природничих дисциплін


Відомості про членів методичного об’єднання
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя Освіта Спеціальність за дипломом Назва навчального закладу, який закінчив Предмет, який викладає Педагогічний стаж Методична тема Категорія, звання
Дегтярьова Любов Петрівна вища географія і біологія Київський ДПІ ім. О.М. Горького географія 34 Методика проведення нетрадиційних уроків Вища, «Вчитель-методист»
Мартенко Олена Анатоліївна вища біологія і хімія Київський ДПІ ім. М.П. Драгоманова біологія 32 Технологічний підхід до вивчення природничих дисциплін – один із шляхів реалізації завдань НУШ Вища, «Вчитель-методист»
Ходаківська Любов Петрівна вища хімія Київський ордена Леніна державний університет Ім. Т.Г. Шевченка географія 36 Екологічне виховання на уроках географії Вища
Войтенко Наталія Григорівна вища географія економіка НПУ ім. М.П. Драгоманова географія\біологія 23 Діяльнісний підхід в реалізації Державного стандарту базової середньої освіти у вивченні природничих дисциплін Вища, «Вчитель-методист»
Маховський Микола Володимирович вища біологія\хімія Ніжинський ДПІ ім. М.В. Гоголя біологія\хімія 32 Техніка застосування питань в розвитку багаторівневого критичного мислення учнів на уроках природничого циклу Вища, «Вчитель-методист»

Пріоритетні напрямки в роботі вчителів природничого циклу

1. Опрацювати Концепції НУШ, обговорення змін в програмах природничого циклу.
2. Удосконалення науково-теоретичної психолого-педагогічної, методичної і фахової підготовки членів професійної
спільноти вчителів природничого циклу.
3. Впровадження ефективних технологій освіти школярів через
STEM освіту.
4. Розвиток позитивної мотивації творчості педагогів, мотивації до навчання учнівського колективу.
5. Вивчати кращий педагогічний досвід вчителів, які працюють по програмі НУШ.
6. Сприяти розвитку творчих здібностей учнів.
7. Продовжувати роботу з обдарованими учнями.
8. Проведення систематичної підготовки до ДПА, ЗНО.
9. Здійснення науково-методичного забезпечення здобувачів освіти.

Проблема над якою працюють вчителі
“Педагогічні стратегії розвитку само ефективної особистості в освітньому просторі Нової Української Школи”

Науково-методична проблема
“Сучасні педагогічні стратегії викладання біології, географії, хімії для розвитку само ефективної особистості в умовах впровадження концепції НУШ”


План роботи методичного об`єднання на 2023-2024 н. р.

1.Вересень: Обговорення плану роботи. Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з природничих дисциплін.
2.Листопад: Педагогічна майстерня “Говори менше, – щоб учні знали більше”

3.Лютий: Семінар “Техніка застосування питань в розвитку багаторівневого критичного мислення учнів на уроках природничого циклу”
4.Травень: “Технологічний підхід до вивчення природничих дисциплін – один з шляхів реалізації завдань НУШ”. Підведення підсумків роботи.