Вчителів історії, правознавства, громадянської освіти


Відомості про членів методичного об’єднання
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя Освіта Спеціальність за дипломом Назва навчального закладу, який закінчив Предмет, який викладає Педагогічний стаж Методична тема Категорія, звання
Білецька Світлана Володимирівна вища Історія, сусп-вознавство і методист вих.роб Київський ДПІ ім. О.М. Горького історія, правознавство, ГО 35 Вплив особи на розвиток історії Вища, вчитель-методист
Ходаківська Любов Петрівна вища Історія, сусп-вознавство і методист вих.роб. Київський ДПІ ім. О.М. Горького історія, правознавство 37 Виховання патріотизму на уроках історії Вища
Максюта Леся Анатоліївна вища всесвітня історія Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова історія, київщино-знавство 23 Формування в учнів життєвих компетенцій Вища

Мета і завдання професійної спільноти вчителів історії, правознавства, громадянської освіти  Березанського ліцею №3 Березанської міської ради Київської області на 2024-2025 н.р.

Виходячи з проблеми, над якою працюють вчителі Березанського ліцею, «Від творчо працюючого вчителя до конкурентоздатного компетентного випускника через впровадження інноваційних методів навчання і виховання», вчителі історії  в своїй роботі планують :

  • формувати висококомпетентну особистість учасників навчально-виховного процесу на основі удосконалення їх інформаційної культури та впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних і здоров’язберігаючих технологій
  • вивчати історії в умовах війни, проводити змішане навчання учнів.
  • інтегрувати ГО в предмет історії в 5-7 класах НУШ
  • активізувати роботу з обдарованими дітьми;
  • впроваджувати сучасну навчальну техніку, комп’ютерні технології в навчальний процес;
  • створити сприятливий психологічний клімат на уроці;
  • виховувати в учнів особисті якості, які сприяють збереженню і зміцненню здоров’я;
  • посилити патріотичне виховання учнів на уроках історії, правознавства та ГО;
  • особливу увагу приділяти підготовці випускників до НМТ
  • поновити банк обдарованих
  • залучати дітей до участі у конкурсах, предметних олімпіадах, роботі в музеї Бойової слави та підготовці тематичних тижнів та інформувань присвячених видатним діячам та подіям.
  • Посилити роботу професійної спільноти над удосконаленням нових форм і методів викладання правознавства, історії, ГО, розв’язуванні тестів. Акцентувати увагу вчителів на критичне мислення і застосування знань на розв’язання і аналіз логічних життєвих ситуацій, підвищення рівня громадської культури і толерантності.

 


ПЛАН

роботи з обдарованими дітьми

  1. Поновити банк обдарованих учнів.
  2. Залучити дітей до участі в конкурсах, предметних олімпіадах, тематичних тижнях.
  3. Приймати участь у роботі МАН, тематичних інформуваннях, конференціях.
  4. Залучати обдарованих дітей в позаурочний час працювати в шкільному музеї ,  відвідувати виставки,  екскурсії до історичних місць, пам’ятних  знаків.
  5. Приймати участь у психологічних тренінгах, історичних вебінарах.
  6. Відвідувати майстер-класи вчителів громади. Обмінюватись досвідом.
  7. Залучати обдарованих дітей до факультативних занять.