Прізвище, ім’я, по батькові вчителя | Освіта | Спеціальність за дипломом | Назва навчального закладу, який закінчив | Предмет, який викладає | Педагогічний стаж | Методична тема | Категорія, звання |
Білецька Світлана Володимирівна | вища | Історія, сусп-вознавство і методист вих.роб | Київський ДПІ ім. О.М. Горького | історія, правознавство, ГО | 35 | Вплив особи на розвиток історії | Вища, вчитель-методист |
Ходаківська Любов Петрівна | вища | Історія, сусп-вознавство і методист вих.роб. | Київський ДПІ ім. О.М. Горького | історія, правознавство | 37 | Виховання патріотизму на уроках історії | Вища |
Максюта Леся Анатоліївна | вища | всесвітня історія | Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова | історія, київщино-знавство | 23 | Формування в учнів життєвих компетенцій | Вища |
Мета і завдання професійної спільноти вчителів історії, правознавства, громадянської освіти Березанського ліцею №3 Березанської міської ради Київської області на 2024-2025 н.р.
Виходячи з проблеми, над якою працюють вчителі Березанського ліцею, «Від творчо працюючого вчителя до конкурентоздатного компетентного випускника через впровадження інноваційних методів навчання і виховання», вчителі історії в своїй роботі планують :
- формувати висококомпетентну особистість учасників навчально-виховного процесу на основі удосконалення їх інформаційної культури та впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних і здоров’язберігаючих технологій
- вивчати історії в умовах війни, проводити змішане навчання учнів.
- інтегрувати ГО в предмет історії в 5-7 класах НУШ
- активізувати роботу з обдарованими дітьми;
- впроваджувати сучасну навчальну техніку, комп’ютерні технології в навчальний процес;
- створити сприятливий психологічний клімат на уроці;
- виховувати в учнів особисті якості, які сприяють збереженню і зміцненню здоров’я;
- посилити патріотичне виховання учнів на уроках історії, правознавства та ГО;
- особливу увагу приділяти підготовці випускників до НМТ
- поновити банк обдарованих
- залучати дітей до участі у конкурсах, предметних олімпіадах, роботі в музеї Бойової слави та підготовці тематичних тижнів та інформувань присвячених видатним діячам та подіям.
- Посилити роботу професійної спільноти над удосконаленням нових форм і методів викладання правознавства, історії, ГО, розв’язуванні тестів. Акцентувати увагу вчителів на критичне мислення і застосування знань на розв’язання і аналіз логічних життєвих ситуацій, підвищення рівня громадської культури і толерантності.
ПЛАН
роботи з обдарованими дітьми
- Поновити банк обдарованих учнів.
- Залучити дітей до участі в конкурсах, предметних олімпіадах, тематичних тижнях.
- Приймати участь у роботі МАН, тематичних інформуваннях, конференціях.
- Залучати обдарованих дітей в позаурочний час працювати в шкільному музеї , відвідувати виставки, екскурсії до історичних місць, пам’ятних знаків.
- Приймати участь у психологічних тренінгах, історичних вебінарах.
- Відвідувати майстер-класи вчителів громади. Обмінюватись досвідом.
- Залучати обдарованих дітей до факультативних занять.